Wednesday, January 23, 2013

Resign


Assalamualaikum, Waalaikummussalam.

Eh,, panjangnya rumput,, eh,,banyaknya pokok bakau. Eh..semaknya. Biarkan saja, nak lalu je.

Firstly, Sixth day to go ..kemana? Enam hari lagi untuk resign dari kerja di Towerpoint ni kemudian balik ganu ar pulok. Pengganti dah ada untuk syif aku dan Maisarah,, cuma nak training je. Bulan 2 start kerja,, Nampaknya selamat la CMS ni dari ditutup sebab dengar cerita kalau tak dapat cari orang ganti bos nak tutup je. So empayarmu masih bertahan.
secondly,, dua tiga hari lagi aku kena training brother yang nak ganti syif aku hingga awal bulan depan,, Macam mana nak handle sebab aku bukan boleh sangat nak handle-handle ni,, Aku pun bukannya kaki sembang apatah lagi dgn orang baru kenal,, bukan apa,,,, takot bosang je brother tu.....
Thirdly,, aku plan nak stay dulu sebarang sehari dua lepas resign ni,,,,, mana tau kot-kot nak menikmati  hari hari disini dengan freetime yang sebenar-benarnya,, Nak datang KL ni tak tau la bila pulak,, Bergantung kepada situasi dan keperluan la.


Doh bereh arr ,,,,sekian

No comments:

FOLLOWERS